Nyhedsbrev - Email markering

Nyhedsbrev - email marketing er vejen til at øge dit salg i din webshop

Hvis du gerne vil have et fuldt setup, og du bruger Ideal.shop, Shopify eller Woocommerce. Så kan vi hjælpe dig med at komme i gang med Klaviyo.

Gratis gennemgang af dit setupEmail marketing kursus

Kom i gang med dit nyhedsbrev

Tag et online email marketing kursus

Der er mange gode grunde til at have et nyhedsbrev tilknyttet til sin webshop.

Hvorfor skal du have et nyhedsbrev?

I denne video går jeg de vigtige grunde igennem for hvorfor du skal have et nyhedsbrev. Jeg ser også på hvordan du skal vælge et system, hvad du skal være sikker på at du kan gøre med nyhedsbrevet. Vi ser også på den grundlæggende strategi for at arbejde med nyhedsbreve.

Du er velkommen til at tage kontakt til os, så kan vi tage en snak om mulighederne. 

hjælp til klaviyo

Klaviyo er et rigtig godt valg til dig med; Ideal.shop, shopify eller WooCommerce

Vi hjælper dig i gang og videre med Klaviyo

Få Klaviyo sat op rigtig ….

Der er ikke nogle tvivl om at du skal have et 100% intergereret email marketing system, for at få den succes du søger med email marketing. 

Klaviyo, er et rigtig godt system der er 100% integereret med flere forskellige systemer. Vi ved hvad vi er bedst til og det er at arbejde med ideal.shop, Shopify og WooCommerce. 

Vi kan tilbyde dig flere løsninger, og modeller for hjælp, se herunder. 

 

email marketing

Øg dit salg i din webshop med dit nyhedsbrev

Email Marketing, er en del af en sund online strategi

Bruger du dit nyhedsbrev rigtig?

Email Marketing (nyhedbrev) er en af de ældste online marketing kanaler. Email marketing er en særdeles effektiv kanal, vi taler om en tilbagebetaling på investeringen på hele 42 til 1. (Kilde litmus.com)

Dette skal nok tages med et gran salt – Dog er det et faktum, at vi har set flere webshops hvor nyhedsbrevet udgør op til 35% af en 6 cifret månedligt omsætning. 

Kanalen er desværre ofte overset – En god email marketing strategi, betaler sig hurtig hjem.”   

Jacob Blæsbjerg
The Morning Show.

Byg email marketing på adfærd 

Nyhedsbrevet skal bygges på viden om dine kunders adfærd på din webshop

Nyhedsbreve, eller om du vil, email marketing er kun effektiv hvis du bygger din emailstrategi på baggrund af adfærd på din webshop. Dine nyhedsbreve skal være nærværende, interessant og leveres på det rigtige tidspunkt. 

Følgende forhold skal som minimum tages med i overvejelserne omkring dit nyhedsbrev. 

  • Segmentering omkring åbningsraten 
  • Adfærd på din webshop, email flows 
  • Sikre at du ikke ender i SPAM
email markering - strategi

Gratis gennemgang

Vil du gerne have en gratis gennemgang af din webshop?

email marketing

Konverteringsoptimering 

SEO optimering 

Strategisk sparing 

online marketing 

facebook marketing 

google Adwords 

nyhedsbrev tilmeldinger

landing pages 

Email marketing flows der et “must have” 

Lad dine nyhedsbreve arbejdet for dig 

Marketing automation, email marketing eller lad os blot kaldet det dit nyhedsbrev, giver dig en mulighed for at lave arbejdet én gang og gentagende gange tjene penge på dit arbejde. 

Ja – OK – Optimering er altid en god idé, dog vil de rigtige flows bringe mere omsætning og mere loyale kunder end nogen anden aktivitet du kan fortage i din webshop. 

 

Velkomstflow

Et godt og rigtig velkomstflow er en god start. Du kan kun give det første indtryk én gang. 

SE DENNE VIDEO

 

Tabt kurv

Det forjættede land, “Tabt Kurv”. Det er en af dem du skal have sat op, alene grundet den meromsætning dette flow vil give dig. 

SE DENNE VIDEO 

 

browse abandon

Browse Abandonment er en af de email marketing flows der giver dig mest, men ofte også en overset mulighed

SE DENNE VIDEO

 

Win back

Er det være længe siden din kunde har været forbi din webshop? – Så er et win Back flow en del af løsningen 

SE DENNE VIDEO 

 

Et godt tip

Dit nyhedsbrev er dit medie

Vi ser mange, som ikke finder at det er spændende at arbejde med et nyhedsbrev, og dermed negligerer de en oplagt mulighed for indtjening.

Der kan være flere årsager til dette – typisk høre vi: 

– Vi har ikke tid til at lave det 
– Vi ved ikke hvad vi skal sende ud i nyhedsbrevet 
– Vi har prøvet én gang og det fungere ikke hos os

Listen kunne blive ved, og det er trist. Opgaven er ofte en mangle på interne kompetencer, og at det ikke har fokus fra ledelsen. Ofte er tid en opgave, da små og mellemstore webshops ikke har tid til at lavet det … 

 

Vi ser frem til at høre fra dig

Tøv ikke

13 + 5 =

Eller send email
info@morningshow.dk
Ring gerne 71 99 83 52