SEO Optimering
Vil du gerne være nr. 1 på Google?
Hvem vil ikke gerne ligge på side 1 på Google og gerne i top 5.
– Men hvad koster SEO?
(Find vores priser længere nede på siden her)
Når vi arbejder med SEO optimering – webshop optimering, tager vi udgangspunkt i en grundig analyse. En analyse vi går igennem sammen med dig, så du altid er med i hvad der sker.
SEO optimering af din webshop
Vi vil meget gerne hjælpe dig videre, og vi vil meget gerne hjælpe dig med din søgemaskineoptimering af din webshop.
Man fristes til at sige at SEO ikke bliver bygget på en dag
Det vigtig du gør dig dette klart fra starten.
God SEO på din webshop kommer gennem et tæt samarbejde.
– Vi kan lære dig hvordan du selv kan klare opgaverne
– Vi tager over på de opgaver du vil have os til at løse
–Sammen kommer vi i mål med din SEO på din Webshop.
Vi arbejde med bl.a. med følgende, når vi arbejde med søgemaskineoptimering
SEO struktur
SEO Struktur vigtig. Uden struktur og intern links kommer du ikke langt. Derfor tager vi ofte fat her, og for styr på dine interne links. En god struktur på din webshop er afgørende for din placering på Google.
SEO TEKSTER - Formatering af dine tekster på din webshop
SEO på tekster. Det er klart at teksten er vigtig for din placering, og hvad du bliver fundet på. En lige så vigtig ting er din formating.
Vi får hurtig styr på dette på din webshop.
Optimering af billeder på din webshop
Vi tager hurtig fat her – Ofte er SEO på billeder overset. Det er tidskrævende opgave, men nødvendig
GOOGLE SEARCH CONSOLE - Vigtig tool
Vi bruger Google Search Console til at få Google til af fortælle os din webshop (Det er gratis software)
SEO - Find de rigtige søgeord
“Webshop Wednesday – Min SEO Strategi til dig”
Vi driver en mindre webshop selv – Det er et godt sted til at teste vores ideer af inden vi laver øvelserne på vores kunders webshop og sites. Her er en mindre case omkring landing pages fra T-Shirten.dk
3 steps til målet ...
Vi tager udgangspunkt i din webshop.
Det er vigtig at vi tager en god snak om hvad det er for vare, eller ydelser du sælger flest af. Hvad du tjener penge på, og hvordan du ser fremtiden på netop det marked du er på.
Derefter fortager vi en analyse af din webshop, eller site. (Se demo rapporter her – Rapport 1 – Rapport 2 )
Vi vi går i gennem rapporterne sammen med dig, og ligger en handlingplan for de næste steps.
Du kan vælge at være med i processen eller du kan vælge at lade os gøre alt dit SEO arbejdet, eller en kombination.
Step 1
- Hvad er status i dag
- Det er vigtig, at du får en afklaringen af hvordan din webshop ranker nu på Google.
- Vi laver en grundig analyse, hvor du får en rapport der fortæller hvor vi skal sætte ind, hvor de lavest hængende frugter findes.
Step 2
- Vi afholder et møde, hvor vi sammen går rapporten igennem, og finder frem til hvor vi skal sætte ind med en optimering først.
- Keywords – Hvad bliver du fundet på i dag
- Teknisk SEO – Hvor skal der sættes ind
- Dit indhold på din side
- Målet er at vi skal finde frem til de områder, der vil give dig en største indtjening, og sætte ind der først.
Step 3
- De 3 områder der skal arbejdes med
- keywords, teknisk SEO, og indholdet på din webshop
- Der er mulighed for:
- Vi arbejder med at optimere dit site hele vejen rundt
- Du arbejder med rapportens resultat og optimere selv, og du kan bruge os til sparing og vejlending i arbejdet
- Arbejdet deles op, så vi tager en del og du tager en del.
Vores priser på SEO
Vi tager udgangspunkt i en 360 graders SEO rapport.
Alle SEO kunder får denne rapport til at startet med
En rapport er ikke så meget værd, uden en grundig gennemgang af resultatet.
Du vil løbende få en opdateret rapport, efterhånden som vi arbejder med din SEO optimering. Rapportværktøjet vi bruger er Semrush
Det vil give dig et overblik over …
– Et overblik over dine nærmeste konkurrenter
– Hvilke søgeord ranker du på
– Et overblik over din nuværende status på SEO
– Konkretet forslag til optimering af sider
De kunder der vælger at arbejde sammen med os over en af pakkerne herunder vil have adgang til værktøjet i hele den periode vi abejder sammen.
Du kan købe en 360 graders analyse og personlig gennemgang
Vi udarbejder din rapport og vi tager efterfølgende en online gennemgang der tager 1 time:
Hvis du ønsker en 360 graders SEO Rapport er prisen kr. 1.990,-
Vores SEO pakker
SEO optimering priser
Muligheder for Rabat
Hvis du vælger en aftale løbende måned + 3 månedsopsigelse får du 10% i rabat
Hvis du vælger en aftale løbende måned + 6 månedsopsigelse får du 20% i rabat
Med i alle pakkerne får du adgang til vores grundliggende SEO kursus uden beregning
Du kan altid stoppe din aftale, og der er ingen opsigelse på pakkerne
Du kan starte med mindst 2 timer til en samlet pris på kr. 1.990,- pr. md.
Basis
- Du får i denne pakke 2 timer om måneden.
- Pakken er passende til den lille eller mindre webshop.
- Ring nu på 70 60 56 63
Standard
- Du får i denne pakke 5 timer om måneden.
- Pakken er passende til den mellemstore webshop.
- Ring nu på 70 60 56 63
Pro
- Du får i denne pakke 9 timer om måneden.
- Pakken er passende til den store webshop.
- Ring nu på 70 60 56 63
Spørgsmål og svar
(du finder ofte en video med et svar herunder)
Hvad koster SEO optimering?
Alting har en pris og det koster naturligvis også at lave optimering af en webshop, eller et website.
Vi arbejder med et antal timer som du kan købe. Du kan bruge dine timer til at vi skal rettet til på din webshop, eller du kan brug timerne til at vi lære fra os så du kan klare opgaverne selv.
Det er en investering i fremtiden
Du har sikkert hørt det før, det tager tid. Det vil det også gøre. Vi kan forbedre din side i dag, og så sker der ikke noget før om uger eller måske endda måneder.
Men det betyder ikke at du hænger på os. Du kan altid stoppe samarbejdet med os. Der er kun den undtagelse at hvis du har tegnet op på en aftale hvor du har fået rabat, så er der en opsigelsesperiode.
Hvad er SEO tekster?
Hvad er SEO tekster
Det er ikke noget magisk som en kun et bureau kan lave, lad det være sagt med det sammen. En SEO tekst er en tekst der er optimeret, så det indeholder svar på spørgsmål som dine kunder kan finde på at stille. Ganske som denne tekst er det …
Hvis du gerne vil vide mere om SEO tekster, og det formatering af så vil jeg anbefale du lure på denne video – SE MERE HER
Hvad er tekstformatering - hvorfor er det vigtig?
Google og andre søgemaskiner læser din side ved at se på bl.a. din HTML – Tekst, derfor er formatering vigtig for din optimering af din webshop eller website.
Der er nogle “regler” når det kommer til formatering af tekster, men det er alle til at have med at gøre, og relativ enkle at efterkomme. Fx må du ikke bruger en overskift type 1 (eller en H1) mere end én gang på side – Du skal huske ikke at have for længe sætninger, og give dine afsnit underoverskrifter for at nævne nogle stykker.
E.E.A.T kravene - hvad er det?
SEO Optimering efter Googles regler E.E A T.
E.E.A.T står for “Experience, Expertise, Authoritativeness, and Trustworthiness”, eller på dansk “Erfaring, Ekspertise, Autoritet og Tillidsvækkende”. E.E.A.T er en række kriterier, som Google bruger til at evaluere kvaliteten og troværdigheden af indhold på nettet. Disse kriterier er vigtige for at sikre, at brugere af Google får adgang til pålideligt og relevant indhold, når de søger efter information.
E.E.A.T er ikke en specifik rangordningsfaktor, men det kan have indirekte indflydelse på placeringen af en webside i Googles søgeresultater [6]. En høj E.E.A.T score kan for eksempel øge en sides troværdighed og autoritet, hvilket igen kan føre til flere kliks og en højere placering i søgeresultaterne.
Det er vigtigt at bemærke, at E.E.A.T ikke kan måles ved hjælp af en enkelt metrik. Google evaluerer snarere andre målbare faktorer, der indikerer kvaliteten af forfattere, websider, websteder og mærker.
Generelt set er det afgørende for websteder at fokusere på at skabe indhold, der er relevant, pålideligt og autoritativt, og som bidrager med værdi til brugerne. Dette vil hjælpe med at øge deres E.E.A.T score og forbedre deres synlighed og placering i Googles søgeresultater.
Hvad er en canonical URL?
Ved bruge canonical urls undgår du at Google straffer dig …
Undgår du dobbelt content på din webshop og dine mange produkter i din webshop. Brug canonical url – Så sikre din SEO ikke bliver spildt arbejde.
Det er mange der har rigtig mange produkter i deres webshop og det giver anledning til tekster kan være kopieret mellem de enkelte produkter. Måske en størrelse eller en farver / mønster i en H1 eller en H2 er den eneste forskel, og så bliver man straffet hård af Google!
Du skal bruge en canonical url
En canonical url er et HTML-element, der hjælper dig med at forhindre duplikatindholdsproblemer i søgemaskineoptimering ved at specificere den “kanoniske” eller “foretrukne” version af indholdet på din webshop.
Hvad er en Bounce rate?
Bounce raten er en ranking faktor på Google
Den skal være så lav som det er muligt.
I denne video giver jeg dig et indblik at arbejde med denne del af din SEO optimering. Bounce rate kaldes på dansk afvisningsprocenten “Bounce rate” er et tal på hvor mange der besøger din side, men som blot forlader den igen uden af fortage sig noget på din webshop.
De interagerer med andre ord ikke med siden.
Dette er oftest et tegn på, at siden ikke opleves som værende god for de besøgende. Det tager Google med sig som et udtryk for at siden ikke svarede på det spørgsmål den besøgende stillede, og det vil få dig til at falde i ranking på Google.
Her vil du få en masse gode tips til hvordan du kan få din bounce rate ned, og dermed komme til at kravle op på google. Se videoen her
Hvad er title og meta tag beskriverne?
Title og meta tag beskriverne er dem de kunder ser først
SEO optimering handler også om at sikre at dem der finder dig på Google for lysten til at klikke på lige præcist dit søgeresultat på google.
Title og Metabeskrivelser er en af de letteste måder at lave SEO optimering på. Desværre ser jeg mange som ikke for det gjort, og det er rigtig trist, da det er en afgørende del af din SEO og søgemaskineoptimering.
Her finder linket til hvordan du kan skjule dele af din tekst for Google, så det ikke kommer i title og meta beskriveserne i SERP – Se mere her
Vi ser frem til at høre fra dig
Tøv ikke
Eller send email
[email protected]
Ring gerne 70 60 56 63