Et effektiv marketing automation flows.
ntro
Browse Abandonment emails vil øge omsætningen i din webshop!
Browse Abandonment er en af de email marketing flows – eller marketing automation flows der er mest effektive og en af de mest overset i branchen. Det er rigtig trist. I denne udsendelse kikker på en case med Klaviyo, hvor det er tydeligt at der er penge at hente i Browse Abandonment flows
Browse Abandonment emails vil øge omsætningen i din webshop. Det er et Marketing Automation flow der givere bedre resultater end “Tabt kurv”. Her er hvordan og hvorfor det vil skabte mere omsætning!
Details
Browse Abandonment øger din omsætning
Derfor fungere det
Når du har en Email marketing trigger som Browse Abandonment bliver sendt flere mails ud, og flere mails ud giver også mere trafik og dermed øger du din omsætning i din webshop. Browse Abandonment er en af de flows der giver den største omsætning, og ligger ganske ofte over, eller på linje med en “tabt kurv” funktion, som ellers er det “sorte must have” inden for branchen. .
Dit valg
Der er mange systemer at vælge i mellem.
Klavioy, Heyloyalty, Campaign Monitor, Apsis er blot nogle af de systemer der kan håndtere et Browse Abandonment flow. Browse Abandonment med Klavioy er relativt let at sætte op på Shopify og Woocommerce. Så det er bare om at komme i gang med at få sat dette flow op, læne sig tilbage og nyde det fulde udbytte af ens nyhedsbreve.
Antal videoer online
Antal timer set på kanalen
Antal abonnenter på YouTube
Vi ser frem til at høre fra dig
Tøv ikke
Eller send email
[email protected]
Ring gerne 70 60 56 63