Det glæder mig at se dig her!
Det glæder mig at se dig her!
Tak for din interesse – Jeg glæder mig til forsat at sende dig nyheder på email …
Herunder finder du de nyeste blogs – God læselyst …
Sådan skalerer jeg min webshop t-shirt.dk – fra A til Z
Fra regneark til AI: Den A–Z-strategi, der gav t-shirt.dk +132 % på Black Friday Introduktion For nylig holdt jeg en livestream, hvor jeg delte de vigtigste værktøjer og strategier, jeg har brugt til at vækste min non-brand webshop t-shirt.dk gennem de sidste tre år....
Shopify lancerer Product Network – en gamechanger for online marketing og e-handel
Shopify har netop annonceret sit nye “Product Network”, en avanceret platform der kombinerer annoncering og merchandising på tværs af uafhængige webshops.Med denne nyhed sætter Shopify sig i direkte konkurrence med Google Performance Max, Meta Advantage+ Shopping og...
Pinterest-annonceringsformater: Sådan fungerer de og hvornår du bruger dem
Indledning Pinterest tiltrækker over 600 millioner aktive månedlige brugere, der søger inspiration, løsninger og konkrete idéer frem for tilfældig browsing. Brugerne kommer med en klar hensigt om at researche, planlægge eller købe – hvilket gør Pinterest til en...
Optimeringsstrategier for overskriftstruktur: Bedre læsbarhed og SEO
Introduktion Forestil dig at læse en bog uden kapitler eller en avis uden overskrifter. Det ville være et stort kaos, ikke? Overskriftstrukturen i dit indhold er som et kort, der hjælper læserne med at finde vej gennem teksten. Overskrifter deler din tekst op i mindre...
Titel-tags og Meta-beskrivelser: Sådan forbedrer du din klikketrafik
Introduktion Har du nogensinde kigget på statistikkerne for din hjemmeside og tænkt: "Hvorfor klikker folk ikke mere på mit fantastiske site?" Bare rolig, du er ikke den eneste, der har stillet det spørgsmål! Mange, der ejer hjemmesider, undrer sig over det samme. Men...
Google bekræfter: Mindre Core Updates sker hele tiden – hvad betyder det for din SEO-strategi?
Google har netop opdateret deres dokumentation om core updates, og denne gang er der tale om en ændring, der har stor betydning for både SEO-specialister og website-ejere. Den nye information gør det klart, at Google ikke kun arbejder med de velkendte, navngivne core...
Sådan forvandler du ‘Udsolgt’ til salg med forudbestillinger i WooCommerce
1. Indledning Velkommen til denne guide, hvor du lærer at omdanne udsolgte produkter til en salgsmulighed i din WooCommerce-webshop. Formålet er at vise dig, hvordan du via forudbestillinger kan fastholde kundernes interesse, selv når lagerbeholdningen er nul. Denne...
Ignorer ikke Googles e-mails: Nils Rooijmans’ online marketing-advarsel
Introduktion I en nylig episode af PPC Live The Podcast deler top-10-influent inden for PPC, Nils Rooijmans, en case om, hvordan fravær af ordentlig onboarding og oversete e-mails fra Google førte til pludseligt nul konverteringer og drastisk faldende trafik. Denne...
Forståelse af Core Web Vitals: Optimering af Sidehastighed og Brugeroplevelse
Introduktion I dag er vi alle online, og det er super vigtigt, at en hjemmeside både er hurtig og nem at bruge. Ingen gider vente, hvis en side tager for lang tid at loade. Her kommer noget kaldet Core Web Vitals ind i billedet. Det er noget, som Google bruger til at...




