70 60 56 63

Black Friday kampagner og strategi

Vi hjælper dig med din Black Friday kampagne

Black friday er for mange en vigtig dag for deres forretninger.

Der er stor omsætning at hente i et købelystent marked.

Vi hjælper dig i mål med din Black Friday Kampagne 

Strategi til Black FridayKontakt

Black Friday salget er vigtig for mange webshops

Vi kan hjælpe dig i mål med din Black Friday Kampagne

Hvor langt tid er der til Black Friday 

Det er altid godt være i god tid, men selv om du har mindre end 1 uge til Black Friday og du endnu ikke har nået at komme på plads med dine Black Friday kampagner og strategier – Kan vi nå at komme i mål noget der kan fungere for dig. 

Har vi tiden med os og der er flere uger eller måske endda måneder til dagen, så har vi naturligvis bedre muligheder for at spille på flere facetter og lave et større og bedre setup til din Black Friday kampagne.

Du er velkommen til at tage kontakt til os, så kan vi tage en snak om mulighederne. 

Dag(e)

:

Time(r)

:

Minut(ter)

:

Sekund(er)

email marketing

Black friday er en af de dyreste tidspunkter at annoncere på

Email marketing skal være på plads til Black Friday

segmentering er nøglen

I ugerne op til, og særlig på dagen, samt weekend der slutter op til dagen er annoncering væsentligt dyre end på andre tidspunkter. 

Derfor er det vigtig at du har en solid strategi for din email markering i forbindelse med den samlede strategi for dine kampagner på Black Friday. 

Kampagner til Black Friday

kampagner op til og på Black Friday

Få en sund strategi med fokus på forretning

Der er ingen tvivl om at det at køre kampagner i mod slutningen af november, koster væsentlig mere end af gøre det i sommer-månederne. 

Det er ganske enkelt, udbud og efterspørgsel

Derfor vil det være en god idé at være i god tid, også med planlægningen af de kampagner du vil køre på Facebook, Google etc. både op til og på dagen og i den efterfølgende weekend. 

Vi kommer meget gerne med et bud på en samlet plan ud fra det budget du har til online kampagner i perioden. 

 

Lad os tage en snak om mulighederne

Vil du gerne have en snak om mulighederne, og et kontakt tilbud?

Elementer til black friday

email marketing

Konverteringsoptimering 

SEO optimering 

Strategisk sparing 

facebook marketing 

google Adwords 

nyhedsbrev tilmeldinger

landing pages 

Email marketing flows der et “must have”

Lad dine nyhedsbreve arbejdet for dig på Black friday

Marketing automation, email marketing eller lad os blot kaldet det dit nyhedsbrev, dig en mulighed for at kommunikere direkte til dine kunder på Black Friday. 

Det er dog meget vigtig at vælger at gementere dine kampagner præcist, så du ikke ender med at ødelægge dine muligheder efter dagen.  

 

Velkomstflow

Et godt og rigtig velkomstflow er en god start også på et black friday – Husk at tilpasse dette til dagen. 

 

Tabt kurv

Det er et vigtig flow til dagen – Dog skal du huske at tilpasse dette flow så det passer til Black Friday.

browse abandon

Browse Abandonment er en af de email marketing flows der giver dig mest, men ofte også en overset mulighed i forbindelse med Black Friday kampagner.

SE DENNE VIDEO

 

Win back

Husk at slukket for dette eller ligende flow på dagen og i den efterfølgende weekend.   

 

Hvornår startede Black Friday?

Black Friday er den uformelle betegnelse for fredagen efter Thanksgiving i USA, det vil sige fredagen efter den fjerde torsdag i november. Ofte betragtes dagen som begyndelsen på julehandlen.

I de senere år har de fleste store amerikanske detailhandelsbutikker åbnet dørerne meget tidligt og haft tilbud for at sætte gang i feriehandlen. Salget på Black Friday i USA minder om Boxing Day-salget i mange Commonwealth-nationer.

Black Friday er hverken helligdag eller generel fridag, men i en række amerikanske delstater er dagen fridag for delstatsansatte. Mange ikke-detailhandelsansatte og skoler i USA har både torsdag (Thanksgiving) og dagen efter (Black Friday) som fridage.

Dagen har siden 2005 været den travleste indkøbsdag i USA.[3] I 2013 handlede omkring 141 mio. amerikanske forbrugere på Black Friday og brugte i alt 57,4 mia. amerikanske dollar.[4]

Dagens navn stammer oprindeligt fra Philadelphia, hvor det blev brugt til at beskrive den voldsomme trafik af fodgængere og biler som opstod dagen efter Thanksgiving.

Brugen af navnet begyndte før 1961 i Philadelphia-området og vandt bredere indpas uden for Philadelphia omkring 1975.

Senere indførte detailhandelsbranchen en alternativ forklaring:
At detailhandlerne generelt ikke tjente penge fra januar til november og Black Friday var en markering af det vendepunkt, hvor de begyndte at få sorte tal på bundlinjen.

Black Friday kædes ofte sammen med et lignende udsalg kaldet Cyber Monday, der afholdes på internettet tre dage senere.
Kilde Wikipedia

Find 8 gode tips til Black Friday her … 

Vi ser frem til at høre fra dig

Tøv ikke

Eller send email
[email protected]
Ring gerne 70 60 56 63