Få flere tilmeldinger til dit nyhedsbrev og få mere ud af din boost din email marketing
Et nyhedsbrev kræver tilmeldinger – Lad et være sagt med det samme: Mit første tip er ikke at kalde dit nyhedsbrev for nyhedsbrev, men kundeklub. Det er er mange kanaler vi kan tage fat på. Jeg kommer omkring de mest effektiv og giver dig tips til hvordan du kan booste dit medlemsantal undervejs.
Skab flere tilmeldinger til dit nyhedsbrev med gamification
Få etableret et spil, eller Gamification
Gamification er det fænomen, at man tilsætter spilelementer til ting og aktiviteter, som ikke er spil – eksempelvis websites eller arbejdsformer – eksempelvis ved at belønne ønsket brugeradfærd i denne sammenhæng. Der er mange teknikker, eksempelvis point, “præstationer”, highscorelister og virtuelle penge.
Det er en rigtig god måde at vækse antallet af medlemmer på. Det lave spil er med at engagere brugerne på din webshop, og det øger både kendskabet til din og shop og de produkter du sælger.
Der findes en masse gode systemer, som du let kan plugge ind i.
En lille tip:
Bruger du emoji i dine emnelinjer? – ellers tjek denne blog ..
https://www.listagram.com/ (Kun et lykkehjul, men et godt sted at starte)
Også vist i udsendelsen, er et godt sted at starte, et enkelt værktøj til at indsamle leads ved at de skal dreje på et lykkehjul
– Skrabespil
– Lykkehjul
– Enarmet tyveknægt
– Quiz
– Product choose
– Popup lykkehjul
– Tip resultatet
– Advent spil
– Julekalender
Et par links:
Sleeknote
leadfamly.com
campaigns.dk
Brugen af popups – ET MUST når du vil skabe flere tilmeldinger
De er ikke til at komme uden om. Popups er meget effektiv og her vil gerne henvise til et andet show om hvad men kan gøre udover at vækste sin emailliste.
Design er afgørende
Det er i designet af din poup, og ikke mindst brugen af værktøjet, der med til at sikre at du får mest muligt ud af et poup-system på dit site eller i din webshop.
En af de klare findings er at du skal bruge et billede i dit design, og det undersøtter budskabet og dit design omkring din shop.
Design af en popups er også et spørgsmål hvor du skal vise dem henne, her er et par tids:
Vis en popup i kurven
Gør du dette, så lad der gå 4 til 8 sek inden den kommer frem. Tilbyd en rabat, fri fragt eller andet der med til at få brugeren på siden til at udfylde. Når det er udfyldt, skal brugen ikke over på en landing, men blive på siden – og rabat skal trækkes fra automatisk.
Antallet af felter i din tilmelding
Det er en gammel sandhed; Jo mere data men beder om jo mindre tilmeldinger får man ud af sine popups. Dog er der en finding her der MEGET interessant.
Email marketing system med indbyttet Popups
Hvis du gerne vil have et All in one – system, skal du kikke i retning af Klaviyo.
Nu har du fundet ud af hvordan du får medlemmer – Her finder du 8 hacks til din email marketing der bringer dig videre
Skal vi hjælpe dig med din email markerting – så se mere her
great site