70 60 56 63

iOS 15 kommer giver en ny virkelighed

her finder du svaret !

Hvordan skal du segmentere når du ikke længere kan regne med åbningsrater efter iOS 15 bliver rullet ud??

Der er ingen tvivl om den måde hvorpå vi kan arbejde med email ændre sig med iOS 15

Men hvad kan vi gøre, og hvordan skal vi arbejde med email marketing efter iOS 15?

Når den kommende opdatering til iPhone IOS 15 kommer vil denne betyde at du får færre muligheder for at tracke din kunder på deres telefoner. Bl.a. åbningsraterne når det kommer til din email marketing og dine nyhedsbreve kan du ikke længere regne med, da vi ikke længere kan komme til at tracke åbningsraten efter iOS 15 er kørt ud …

Hvordan skal vores strategi være omkring tabt kurv og ikke mindst win back flows? Der er en række at ting som du skal have taget stilling til, og det er bedre du gør det nu så du er klar til iOS 15.

Det er ikke længere muligt at spore emails

Sådan skal du segementere i din email marketing efter iOS 15.

Vi kan ikke længere regne ned åbningsraterne, da iOS 15 gør det umuligt at spore disse i fremtiden.

Derfor skal vi nu gå efter andre data, og det bliver afgørende for vores måde at køre email markering på.

Segmenter du kan oprettet

Dette er gode segmenter

Bounce – hard og soft

 Du skal lave ét segment der indeholder alle har hard bounced og dem der har soft bounced mere end 3 til 5 gange.

Kliks bliver afgørende

Kliks: 120 / 180 / 270
Segmenter der sikre at du sender til gode og levende adresser.  Det er vigtig, vigtig at du ikke sender til døde adresser. Det vil give en udfordring da vi ikke kan måle åbninger mere, så vi må segmentere på kliks fremover.

 

Køb – vigtig signal 

Kunderne skal vi holde på – Det giver sig selv. Og med den nye iOS 15 er der intet der kan forhindre os at tænke os godt om.

Det er klart at købende kunder (email adresser) er afgørende at holde fast på. 

 

Jeg vil anbefale de ser disse to videoer: 

Segmentering efter iOS 15 – Klik her

De nye flows – KLIK HER 

 

Antal videoer online

Antal timer set på kanalen

Antal abonnenter på YouTube

Vi ser frem til at høre fra dig

Tøv ikke

Eller send email
[email protected]
Ring gerne 70 60 56 63