Øg din omsætning i din webshop

Vil du gerne øge omsætningen i din webshop skal du sætte Browse Abandonment op. Det er et Marketing Automation flow der givere bedre resultater end “Tabt kurv”. Her er hvordan og hvorfor det vil skabte mere omsætning!

browse abandonment

Browse Abandonment øger din omsætning

Det ligger i naturen i en trigger om som Browse Abandonment at der bliver sendt flere mails ud, og flere mails ud giver også mere trafik (hvis det er målrettet mail) og det er en Browse Abandonment mail.

Det er et af de flows der giver den største omsætning, og ligger ganske ofte over en “tabt kurv” funktion, som ellers er det “sorte must have” inden for branchen.

Kast gerne et blik på fx. klaviyo (klik her), der har en let tilgang til denne, eller danske Heyloyalty. Andre systemer der også har funktionen er campaign monitor, Apsis er blot nogle af de systemer der kan levere denne øvelse. Lige som der findes muligheder for at få feed ind fra Clerk.io og Raptor.

Browse Abandonment er relativ let at sætte på med systemer som Shopify, Woocommerce, Magento og mange af de andre systemer der har en integration til Email marketing systemerne. Så det er bare om at komme i gang med at få sat dette flow op, læne sig tilbage og nyde det fulde udbytte af ens nyhedsbreve.

Enjoy !

Vil du have flere tips – så se mere her